tisdag 27 januari 2015

januari kom och gick...

Jag har inte orkat skriva något.... Mest för att besvikelsen infann sig när kuren innan jul inte hjälpte.

Vi fick order om att köra en dubbelknur efter jul så när storhelgerna var över började ja knapra provera igen. Men till min besvikelse var pregotime slut i hela Göteborg så denna månad blir det inget heller, bara en fucking blödning utom något alls. Klart vi hoppas och försöker ändå men nederlagen är lite tröttsamma. Samtidigt läser jag mer och mer om barnlöshet och vill inte klaga för de finns dem som kämpat med värre saker i fler år än oss....

Om två veckor är det dop för mitt gudbarn. Tycker det ska bli kul samtidigt som jag gått in i en period då jag inte orkar prata barn, se bebismagar eller barnrelaterat. Försökte sy lite dreggisar och mössor för någon vecka sedan men det blev typ en och sedan orkade jag inte längre....

Nu försöker jag fokusera på min vikt och träning, då den har skenat iväg sedan i höstas men det är svårt när man halkat efter i träningen och kroppen är fysiskt trött jämt.....

Lite uppdatering så här i slutet av den månad jag brukar avsky mest.... Den är snart över och en ny månad är på väg med nya försök och nya mål :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar